ایرانی بخودت افتخار کن
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
ایرانی بخودت افتخار کن
دسته بندی : اخبار و مقالات ,,
  • بازدید : (134)

                 

پیامبر ما(ص) فرمود: اگر علم در ثریا هم باشد،‌ مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد
 ‌ایران عزیز ما نیز با تکیه بر نیروی فکر جوانانش هسته ای شد….
امام زین العابدین(ع) فرمود: خدایاٰ، تورا سپاس که دشمنان اهل البیت(ع) و شیعه را از احمق های روی زمین خلق نمودی…و این حماقت های دشمنان ایران اسلامی و شیعی هر روز مارا در پیش چشم ملت های و مردمان در دنیا بالاتر می برد…( یک روز صدور قطعنامه و یک روز گزارش بر صداقت ایرانیان)…
آری،ایرانیان وطن دوست و هم وطن دوست در هر دین و آئینی باید سجده شکر به جا آورند،‌ ایرانیانی که دیو ها و اهریمنان را با خفت و خواری به بیرون راندند و ۸ سال در مقابل ۷۹ کشور ایستادگی کردند…
و یک خاطره: یکی از دانشمندان هسته ای که در UCF اصفهان به فعالیت می پردازه در یک جلسه کاملا خصوص  یک حرفی زد و اوبدین مضومن: موفقیت های هسته ای ایران فقط بر پایه اعتقاد به امام زمان (عج) و کمک های ایشان، زیارت عاشورا و شهدا استوار هست …..
ازش پرسیدم چطور؟! و او اینگونه ادامه داد: وقتی که ما میخواستیم پس از طی مراحل خیلی سخت و بدون داشتن اطلاعاتی حتی محدود به فن آوری تولید UF۶ برسیم، ‌در اون هفته تمام کارهای ما به بم بست رسید و تقریبا تمام بچه ها نا امید شده بودند،‌ تا تصمیم گرفتیم دسته جمعی زیارت عاشورا بخونیم و به امام زمان(عج) و شهدا متوسل شویم … و خوشبختانه در اون هفته با عنایت خاص آقا امام زمان(عج) به فن آوری تولید UF۶ رسیدیم که تولید UF۶ اونقدر برای کشور های پیشرفته و آژانس انرژی اتمی سنگین بود که تا ندیدند باور نکردند و تا باور کردند قطعنامه برای ما صادر کردند!!!..این اهمیت تولید UF۶ بود….
این را نوشتم، ‌قابل توجه کسانی که کوردل هستند و نمی تونند پیشرفت های ایران اسلامی رو ببینند،‌ خصوصا گروههای سیاسی خائن اصلاحات که موازی دشمن حرکت می کنند! و البته رسوائی خائنین توسط خون شهدا و ملت بزرگ ایران نیز نزدیک هست و به زودی خود مردم چهره واقعی این منافقین را خواهند دید.

و یک حرف دل: ایرانی،‌ برای پیشرفت های ایران عزیز، ‌حتی کوچک نیز به خود افتخار کن،‌چون تو انتخاب شده ای ….


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: